Pozycjonowanie »

Informacje oraz analizy związane z SEO – optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron, serwisów www oraz sklepów internetowych, czyli czynnikami mającymi na celu zwiększenie widoczności w wyszukiwarkach, poprzez uzyskiwanie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.
Sprawdź: Audyt stron internetowych



Jak tworzony jest indeks Google?

Jak tworzony jest indeks Google?

Marketing Internetowy wrzesień 29, 2014 0

Największą tajemnicą i pożądaną przez wszystkich pozycjonerów informacją, pilnie strzeżoną przez amerykańskiego giganta, jest to, w jaki sposób tworzony jest ranking stron internetowych w wyszukiwarce Google. Pozornie wiemy, w jaki sposób indeks ten jest

Więcej »
Copywriting jako jedna z metod SEO

Copywriting jako jedna z metod SEO

Marketing Internetowy wrzesień 8, 2014 0

Czy tekst ma jakąkolwiek wartość promocyjną dla serwisów internetowych? Nie będziemy mijać się z prawdą, jeśli powiemy, że treść może mieć kluczowe znaczenie dla optymalizowania i pozycjonowania witryn www. Wystarczy tylko w sposób najbardziej

Więcej »
Link popularity czy optymalizacja SEO?

Link popularity czy optymalizacja SEO?

Marketing Internetowy sierpień 21, 2014 0

Rozpoczynając proces pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarkach, należy wybrać optymalną strategię działania. Osoby, które mają mgliste pojęcie w temacie marketingu internetowego i samego pozycjonowania, nie wiedzą, od czego należy zacząć i na czym najlepiej

Więcej »
Systemy wymiany linków w pozycjonowaniu

Systemy wymiany linków w pozycjonowaniu

Marketing Internetowy sierpień 6, 2014 0

Linki zwrotne, prowadzące do danej strony internetowej mają kluczowe znaczenie w jej pozycjonowaniu. Dzięki nim serwis może być klasyfikowany na wyższych pozycjach w rankingu wyszukiwania Google na zadane słowa kluczowe. Linki można zdobywać na

Więcej »
Hashtagi w reklamie internetowej i pozycjonowaniu

Hashtagi w reklamie internetowej i pozycjonowaniu

Marketing Internetowy lipiec 29, 2014 0

Znane z serwisu mikroblogowego hashtagi, przebojem wkroczyły na rynek innych serwisów, głównie o charakterze społecznościowym. Można je znaleźć na Instagramie czy w serwisie Pinterest, a coraz częściej wykorzystywane są one z powodzeniem na Facebooku.

Więcej »
System CMS niezbędny

System CMS niezbędny

Marketing Internetowy marzec 25, 2014 0

Szybkie aktualizowanie stron internetowych i witryn e-sklepów nie musi wymagać od właściciela czy administratora znajomości języków programowania. Można skutecznie zmieniać kontent witryny posługując się systemem CMS. Oparcie swojej strony internetowej lub strony e-commerce na

Więcej »
Czym jest profil linków?

Czym jest profil linków?

Marketing Internetowy styczeń 27, 2014 0

W zakresie prowadzenia działań zmierzających do wypozycjonowania danej witryny pod konkretne słowa kluczowe, wykorzystywane są linki. To one mają kluczowe znaczenie dla efektywności całego procesu pozycjonowania. Można je opisać przy wykorzystaniu różnorodnych parametrów. Łącznie,

Więcej »
Jak przeprowadzić wewnętrzną optymalizację witryny?

Jak przeprowadzić wewnętrzną optymalizację witryny?

Marketing Internetowy styczeń 24, 2014 0

Pojęcie optymalizacji nierozerwalnie związane jest z pojęciem pozycjonowania witryn internetowych. W skrócie można powiedzieć, że dzięki optymalizacji stron www możliwe jest bardziej efektywne prowadzenia działań zmierzających do wywindowania danej witryny na wysokie miejsca w

Więcej »
Skuteczne sposoby pozycjonowania stron

Skuteczne sposoby pozycjonowania stron

Marketing Internetowy styczeń 17, 2014 0

Dobre strony internetowe wypromują się same. Jest to założenie równie błędne, jak to, że dobry produkt nie potrzebuje reklamy. Nawet najbardziej interesujące i profesjonalnie przygotowane witryny internetowe staną się zupełnie bezużyteczne, jeżeli użytkownicy Internetu

Więcej »
Pozycjonowanie niezgodne z polityką Google

Pozycjonowanie niezgodne z polityką Google

Marketing Internetowy październik 26, 2013 2

Pozycjonerzy przy promowaniu swoich stron internetowych czy świadczeniu podobnych usług zewnętrznym klientom, mają doprowadzić do tego, że dana witryna będzie wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google, pod zadane, ściśle określone słowa kluczowe.

Więcej »