Reklama »
Informacje na temat ogólnej reklamy w Internecie oraz płatnej promocji w wyszukiwarkach internetowych – SEM (Search Engine Marketing). Opis technik pomagających zwiększyć ruch na stronie oraz metod pozyskiwania klientów.
Ręczne notatki. Czy ich robienie w dobie smartfonów ma sens?
Czy w czasach, w których większość rzeczy załatwiamy przez aplikacje mobilne bądź komputerowe, sporządzanie ręcznych notatek może mieć jeszcze jakąkolwiek wartość? Dzisiaj każdy z nas ma przy sobie telefon, a większość pracuje przy komputerze.
Więcej »Reklama – nie tylko w Internecie
Marketerzy mają do dyspozycji wiele narzędzi, dzięki którym mogą promować dane produkty czy usługi. Zaczynając od tradycyjnych, takich jak reklama w gazecie, ulotki, billboardy, przez np. akcje promocyjne, rabatowe, eventy czy ambient marketing. Nie
Więcej »Targetowanie behawioralne, czyli jak trafiać z komunikacją do naszej grupy docelowej
Targetowanie behawioralne lub inaczej reklama behawioralna oznacza stosowanie technik wykorzystujących zebrane informacje o użytkownikach, ich zachowaniach w sieci i zainteresowaniach w celu dobrania optymalnego przekazu (reklam lub innych materiałów promocyjnych). Personalizacja komunikatów promocyjnych może
Więcej »Reklamuj, testuj, mierz konwersję czyli jak skutecznie reklamować się w Internecie
Z sieci korzysta dziś niemal każdy. W Internecie nie tylko szukamy rozrywki, ale coraz częściej i chętniej kupujemy. Jak dotrzeć z ofertą do potencjalnych klientów? Jak być zawsze o krok przed konkurencją? Którą formę
Więcej »Dzień e-sprzedawcy
28 maja w Polsce organizowany jest tzw. Dzień e-sprzedawcy. W naszym kraju strefa e-commerce wciąż wzrasta. Pojawiają się nowe podmioty, które walczą o miejsce na rynku elektronicznego handlu w polskim Internecie, z różnym skutkiem.
Więcej »Czy Adwords ma wpływ na pozycjonowanie?
Takie pytanie zadają sobie właściciele wielu firm, których biznes opiera się na pozyskiwaniu klientów z Internetu. Do niedawna zarówno Google jak i zdecydowana większość specjalistów SEO zgodnie twierdzili, że absolutnie nie. Co się zmieniło?
Więcej »Wyprzedź konkurentów w Internecie
Reklama w Internecie? Chyba nikt, kto żyje w dzisiejszych czasach nie ma wątpliwości co do słuszności takiej inwestycji. Sieć stała się miejscem spotkań współczesnych ludzi, tak jak dawniej było nim targowisko miejskie. Innymi słowy,
Więcej »Reklama na Youtube – czy to się opłaca?
Serwis YouTube wyrósł na ogromny portal, z którego co dziennie korzystają tysiące użytkowników dziennie. Oglądalność krótkich filmików na YouTube jest bardzo duża, dlatego reklamodawcy zaczęli interesować się możliwością reklamy w serwisie. Pod względem kosztów
Więcej »Najpopularniejsze formy reklamy internetowej w Europie Środkowo-Wschodniej
Banery, reklama video, a może duże billboardy? Jakie formy reklamy internetowej są najbardziej popularne i jednocześnie skuteczne w Polsce, czy w innych krajach zaliczanych do bloku środkowo-wschodniego Europy? Według danych zgromadzonych w raporcie gemiusAdMonitor
Więcej »Jak wykorzystywać mapy Google do promocji w wyszukiwarce?
Mapy Google są bardzo funkcjonalne i pozwalają użytkownikom wyszukiwarki na znalezienie pożądanych miejsc na świecie. Google Maps pokazują nie tylko mapy w wymiarze tradycyjnym, ale i zdjęcia satelitarne, a nawet zdjęcia na żywo. Samochody
Więcej »