Reklama »

Informacje na temat ogólnej reklamy w Internecie oraz płatnej promocji w wyszukiwarkach internetowych – SEM (Search Engine Marketing). Opis technik pomagających zwiększyć ruch na stronie oraz metod pozyskiwania klientów.



Reklama – nie tylko w Internecie

Reklama – nie tylko w Internecie

Marketing Internetowy Wrzesień 29, 2015 1

Marketerzy mają do dyspozycji wiele narzędzi, dzięki którym mogą promować dane produkty czy usługi. Zaczynając od tradycyjnych, takich jak reklama w gazecie, ulotki, billboardy, przez np. akcje promocyjne, rabatowe, eventy czy ambient marketing. Nie

Więcej »
Targetowanie behawioralne, czyli jak trafiać z komunikacją do naszej grupy docelowej

Targetowanie behawioralne, czyli jak trafiać z komunikacją do naszej grupy docelowej

Marketing Internetowy Czerwiec 17, 2015 1

Targetowanie behawioralne lub inaczej reklama behawioralna oznacza stosowanie technik wykorzystujących zebrane informacje o użytkownikach, ich zachowaniach w sieci i zainteresowaniach w celu dobrania optymalnego przekazu (reklam lub innych materiałów promocyjnych). Personalizacja komunikatów promocyjnych może

Więcej »
Reklamuj, testuj, mierz konwersję czyli jak skutecznie reklamować się w Internecie

Reklamuj, testuj, mierz konwersję czyli jak skutecznie reklamować się w Internecie

Marketing Internetowy Czerwiec 15, 2015 0

Z sieci korzysta dziś niemal każdy. W Internecie nie tylko szukamy rozrywki, ale coraz częściej i chętniej kupujemy. Jak dotrzeć z ofertą do potencjalnych klientów? Jak być zawsze o krok przed konkurencją? Którą formę

Więcej »
Dzień e-sprzedawcy

Dzień e-sprzedawcy

Marketing Internetowy Maj 18, 2015 0

28 maja w Polsce organizowany jest tzw. Dzień e-sprzedawcy. W naszym kraju strefa e-commerce wciąż wzrasta. Pojawiają się nowe podmioty, które walczą o miejsce na rynku elektronicznego handlu w polskim Internecie, z różnym skutkiem.

Więcej »
Czy Adwords ma wpływ na pozycjonowanie?

Czy Adwords ma wpływ na pozycjonowanie?

Marketing Internetowy Maj 8, 2015 0

Takie pytanie zadają sobie właściciele wielu firm, których biznes opiera się na pozyskiwaniu klientów z Internetu. Do niedawna zarówno  Google jak i zdecydowana większość specjalistów SEO zgodnie twierdzili, że absolutnie nie. Co się zmieniło?

Więcej »
Wyprzedź konkurentów w Internecie

Wyprzedź konkurentów w Internecie

Marketing Internetowy Kwiecień 30, 2015 0

Reklama w Internecie? Chyba nikt, kto żyje w dzisiejszych czasach nie ma wątpliwości co do słuszności takiej inwestycji. Sieć stała się miejscem spotkań współczesnych ludzi, tak jak dawniej było nim targowisko miejskie. Innymi słowy,

Więcej »
Reklama na Youtube – czy to się opłaca?

Reklama na Youtube – czy to się opłaca?

Marketing Internetowy Kwiecień 27, 2015 0

Serwis YouTube wyrósł na ogromny portal, z którego co dziennie korzystają tysiące użytkowników dziennie. Oglądalność krótkich filmików na YouTube jest bardzo duża, dlatego reklamodawcy zaczęli interesować się możliwością reklamy w serwisie. Pod względem kosztów

Więcej »
Najpopularniejsze formy reklamy internetowej w Europie Środkowo-Wschodniej

Najpopularniejsze formy reklamy internetowej w Europie Środkowo-Wschodniej

Marketing Internetowy Kwiecień 20, 2015 0

Banery, reklama video, a może duże billboardy? Jakie formy reklamy internetowej są najbardziej popularne i jednocześnie skuteczne w Polsce, czy w innych krajach zaliczanych do bloku środkowo-wschodniego Europy? Według danych zgromadzonych w raporcie gemiusAdMonitor

Więcej »
Jak wykorzystywać mapy Google do promocji w wyszukiwarce?

Jak wykorzystywać mapy Google do promocji w wyszukiwarce?

Marketing Internetowy Marzec 31, 2015 0

Mapy Google są bardzo funkcjonalne i pozwalają użytkownikom wyszukiwarki na znalezienie pożądanych miejsc na świecie. Google Maps pokazują nie tylko mapy w wymiarze tradycyjnym, ale i zdjęcia satelitarne, a nawet zdjęcia na żywo. Samochody

Więcej »
Konwersja kluczem do sukcesu w branży IT

Konwersja kluczem do sukcesu w branży IT

Marketing Internetowy Marzec 2, 2015 1

Wraz z rozwojem biznesu w internecie wzrasta potrzeba skutecznego marketingu internetowego. Jest on niezbędny aby skutecznie przebić się przez olbrzymią liczbę firm działających w sieci. Jednym z elementów skutecznego marketingu jest konwersja bez której

Więcej »