E-commerce »

Informacje, porady i analizy związane z e-commerce, czyli szeroko rozumianym handlem w Internecie. W tym dziale skupiamy się głównie na skutecznym zarządzaniu sklepami internetowymi.



Zobacz, dlaczego nawet tradycjonaliści wolą kupować online

Zobacz, dlaczego nawet tradycjonaliści wolą kupować online

Marketing Internetowy Lipiec 12, 2016 0

Zakupy w sieci z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Jak wskazują badania i statystyki, Polska wyrasta na prawdziwą potęgę e-commerce w Europie, a obrót w obszarze handlu elektronicznego idzie w miliardy

Więcej »
Darmowe oprogramowanie sklepu internetowego

Darmowe oprogramowanie sklepu internetowego

Marketing Internetowy Październik 29, 2015 0

Innowacyjne rozwiązania umożliwiające zarabianie pieniędzy zawsze są w cenie. Zwłaszcza jeśli są darmowe. Oba warunki spełnia oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo. Sellingo skierowane jest do wszystkich osób, które chcą założyć sklep internetowy. Jest to dobry

Więcej »
Zalety sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Magento

Zalety sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Magento

Marketing Internetowy Październik 19, 2015 0

Tworząc sklep internetowy można wybrać otwarte oprogramowanie na licencji Open Software Magento, zbudowane w oparciu o framework Zend Framework. Jest to bardzo popularna i funkcjonalna platforma. Jakie zalety posiada skrypt Magento? Rozbudowana funkcjonalność i

Więcej »
Zakup mebli przez Internet – zalety

Zakup mebli przez Internet – zalety

Marketing Internetowy Maj 13, 2015 0

Wirtualne zakupy cieszą się coraz większą popularnością ze strony Polaków, którzy szybko przekonali się o ich najważniejszych zaletach. W dzisiejszych czasach możemy kupić przez Internet praktycznie każdy rodzaj asortymentu, w zależności od aktualnych potrzeb.

Więcej »
Powstanie polski standard płatności

Powstanie polski standard płatności

Marketing Internetowy Maj 11, 2015 2

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Polsce wydał pozwolenie na utworzenie przez sześć banków działających na naszym rodzimym rynku finansowy, tzw. Polskiego Standardu Płatności. To przełom w zakresie rozwoju płatności mobilnych, które nie mają

Więcej »
Jak bezpiecznie robić zakupy w sieci?

Jak bezpiecznie robić zakupy w sieci?

Marketing Internetowy Kwiecień 30, 2015 0

Zwolenników robienia zakupów w sieci sukcesywnie przybywa. A wraz z wirtualnymi konsumentami rozwija się nieustannie w Polsce branża e-commerce. Na dzień dzisiejszy istnieje ponad 10 tysięcy sklepów online, jednak jest to wciąż niecałe 3

Więcej »
Jak sprawić, aby klient powrócił do naszego e-sklepu

Jak sprawić, aby klient powrócił do naszego e-sklepu

Marketing Internetowy Marzec 4, 2015 0

Zakupy w internecie stały się nieodłącznym elementem życia każdego aktywnego konsumenta w Polsce. Kupujemy coraz chętniej i coraz więcej – jak wynika z zeszłorocznego raportu GEMIUS, wartość polskiego e-commerce wyniosła 27 mld złotych. Wraz

Więcej »
Obsługa sklepu internetowego za pomocą systemu ERP

Obsługa sklepu internetowego za pomocą systemu ERP

Marketing Internetowy Luty 4, 2015 0

Prowadzenie sklepu internetowego nie należy do łatwych czynności. Jest wiele programów, które usprawniają funkcjonowanie internetowego biznesu. Warto przyjrzeć się możliwościom jakie daje w tym zakresie system klasy ERP. Do grona ciekawych rozwiązań dotyczących obsługi

Więcej »
Dlaczego warto tworzyć unikalne opisy w e-sklepie?

Dlaczego warto tworzyć unikalne opisy w e-sklepie?

Marketing Internetowy Styczeń 6, 2015 0

Ważną kwestią przy tworzeniu i prowadzeniu sklepu internetowego jest wypełnienie go treścią. Content na każdej stronie internetowej, niezależnie od tego, czy jest to witryna firmowa, serwis ogólno tematyczny, czy też właśnie sklep www, powinien

Więcej »
Potencjał wzrostu mobile marketingu

Potencjał wzrostu mobile marketingu

Marketing Internetowy Grudzień 26, 2014 0

Marketing internetowy od lat rozwija się w bardzo dynamicznym tempie. Dziś jednak rośnie mu potężna konkurencja w postaci mobile marketingu, czyli marketingu wykorzystującego narzędzia promocji i reklamy w sieci mobilnej. Reklama dedykowana na urządzenia

Więcej »