Pozycjonowanie »

Informacje oraz analizy związane z SEO – optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron, serwisów www oraz sklepów internetowych, czyli czynnikami mającymi na celu zwiększenie widoczności w wyszukiwarkach, poprzez uzyskiwanie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.
Sprawdź: Audyt stron internetowych



Zaawansowane operatory wyszukiwania w służbie optymalizacji i pozycjonowania

Zaawansowane operatory wyszukiwania w służbie optymalizacji i pozycjonowania

Marketing Internetowy kwiecień 29, 2020 0

Operatory wyszukiwania służą do usprawnienia i uściślenia efektów poszukiwań w sieci. Zaawansowane operatory wyszukiwania znajdują w zestawie narzędzi wyszukiwarek stron www. Dla pozycjonera mogą być narzędziem dzięki, któremu jest w stanie o wiele lepiej

Więcej »
Czy content marketing to tylko artykuły?

Czy content marketing to tylko artykuły?

Marketing Internetowy luty 21, 2018 0

Marketing treści to bardzo przydane narzędzie w świecie e-commerce. Z powodzeniem wykorzystuje je coraz więcej przedsiębiorców. Wbrew pozorom conetent marketing to nie tylko artykuły. Za tym określeniem kryje się dużo więcej. Czym jest content

Więcej »
Jak wybrać najlepszą agencję SEO?

Jak wybrać najlepszą agencję SEO?

Marketing Internetowy kwiecień 26, 2016 0

W dzisiejszych czasach korzystanie z usług pozycjonowania strony w wynikach wyszukiwania jest kluczową sprawą dla wielu przedsiębiorstw. Ponieważ jest to zadanie trudne, każdy rozsądny właściciel firmy powierza je wyspecjalizowanej agencji SEO. Tylko jak wybrać

Więcej »
Jak sprawdzić trudność słowa kluczowego?

Jak sprawdzić trudność słowa kluczowego?

Marketing Internetowy maj 4, 2015 1

Dobór słów kluczowych do pozycjonowania jest jednym z najważniejszych elementów opracowywania strategii promocji strony www w sieci internetowej. Jeśli etap ten zostanie zlekceważony, może się okazać, że właściciel danego serwisu wyda ogromne środki finansowe

Więcej »
Jak tworzyć dobry content?

Jak tworzyć dobry content?

Marketing Internetowy kwiecień 29, 2015 0

Po zmianach algorytmu Google treść zaczęła odgrywać kluczową rolę dla widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Na co warto zwrócić uwagę, by dopasować ją do oczekiwań współczesnych internautów? Hasło „content is king” z pewnością dobrze

Więcej »
Czy Page Rank wpływa na pozycjonowanie strony?

Czy Page Rank wpływa na pozycjonowanie strony?

Marketing Internetowy kwiecień 7, 2015 0

Jeszcze kilka lat temu o tym, jak wartościowa jest strona internetowa, decydował tzw. Page Rank, czyli ranking stworzony przez Google. Najwyższy Page Rank miał z założenia uzyskiwać strony najbardziej wartościowe dla użytkowników, dopasowane do

Więcej »
Jak wykorzystywać mapy Google do promocji w wyszukiwarce?

Jak wykorzystywać mapy Google do promocji w wyszukiwarce?

Marketing Internetowy marzec 31, 2015 0

Mapy Google są bardzo funkcjonalne i pozwalają użytkownikom wyszukiwarki na znalezienie pożądanych miejsc na świecie. Google Maps pokazują nie tylko mapy w wymiarze tradycyjnym, ale i zdjęcia satelitarne, a nawet zdjęcia na żywo. Samochody

Więcej »
Czy warto zwiększać liczbę linków za wszelką cenę?

Czy warto zwiększać liczbę linków za wszelką cenę?

Marketing Internetowy luty 25, 2015 0

Ilość linków prowadzących do serwisu internetowego decyduje o tym, na jakiej pozycji pod konkretne słowa kluczowe wyświetla się on w wyszukiwarkach internetowych. Nie jest jednak wskazane, aby za wszelką cenę zwiększać liczbę linków. Korzystniejsze

Więcej »
Czy precle pomogą w pozycjonowaniu?

Czy precle pomogą w pozycjonowaniu?

Marketing Internetowy luty 18, 2015 0

Precle niekoniecznie muszą kojarzyć nam się ze smakowitymi wypiekami, rodem z Krakowa. Są to w żargonie internetowym i marketingowym, krótkie teksty służące pozycjonowaniu. W jaki sposób mogą one wesprzeć procesy plasowania strony internetowej na

Więcej »
Optymalizacja czy pozycjonowanie – co wybrać?

Optymalizacja czy pozycjonowanie – co wybrać?

Marketing Internetowy luty 11, 2015 0

Promocja strony internetowej czy witryny sklepu internetowego powinna być przeprowadzana z wykorzystaniem narzędzi internetowych, bowiem tylko te dotrą do największej liczby docelowych odbiorców z wyselekcjonowanej grupy rynkowej. Oczywiście, można wykorzystywać reklamę zewnętrzną czy wewnętrzną

Więcej »