Reklama – nie tylko w Internecie

Marketing Internetowy 29 września 2015 1
Reklama – nie tylko w Internecie


Marketerzy mają do dyspozycji wiele narzędzi, dzięki którym mogą promować dane produkty czy usługi. Zaczynając od tradycyjnych, takich jak reklama w gazecie, ulotki, billboardy, przez np. akcje promocyjne, rabatowe, eventy czy ambient marketing. Nie można pominąć również ogromnego znaczenia Internetu, jednak czy dzisiejszy marketing w większości powinien skupiać się właśnie na nim?

Badania wyraźnie wskazują, że w ostatnich latach wydatki na reklamę w Internecie wzrastają. Właśnie tam, wielkie i małe firmy szukają sposobów dotarcia do swoich odbiorców. Tradycyjne kanały komunikacji również są wykorzystywane, jednak już nie w tak duży stopniu jak kiedyś, a proporcje wydatków na poszczególne kanały komunikacji wyraźnie się odwróciły.

Dzisiejsza reklama, aby była angażująca i zainteresowała odbiorcę, a w domyśle potencjalnego Klienta, powinna wychodzić mu naprzeciw i oferować coraz bardziej angażujące środki przekazu. Reklama nie powinna więc ograniczać się jedynie do Internetu, ale podążać za konsumentem dalej, a co ważne przekazywać mu informacje w ciekawej i atrakcyjnej formie. Taką gwarantują nowoczesne rozwiązania
z obszaru digital signage, które pokazują, że reklama może być interesująca i nowoczesna.

Morze możliwości
Rozwiązań z zakresu digital signage jest tak dużo, że każda firma, które chce się reklamować, na pewno wybierze coś dla siebie. Do takich atrakcyjnych rozwiązań zaliczyć można m.in. nowoczesne ekrany LED, telebimy mobilne i kurtyny LED.

Ekrany LED świetnie sprawdzą się do wyświetlania różnego rodzaju treści reklamowych – prezentacji, form wideo czy też elementów statycznych. Dzięki swojej formie i wyrazistości obrazu, zatrzymają uwagę użytkownika na dłużej i zapewnią atrakcyjny przekaz. Gdzie można je umieścić? Praktycznie w każdym miejscu, w którym mogą spotkać go nasi potencjalni Klienci – a więc na wszelkiego rodzaju targach, wydarzeniach branżowych, eventach, ale również na ulicy.

Krystalicznie czysty, najwyższej jakości obraz zapewni bardzo dobre efekty wizualne, a ekran zamieszczony w miejscu publicznym zagwarantuje, że zapozna się z jego treścią wielu odbiorców. Nowoczesne ekrany LED są zaawansowane technologicznie, gwarantuje bardzo dobrą jakość wyświetlania i odbiór prezentowanych treści.

Ekrany są bardzo zaawansowane technologicznie i równocześnie proste w użyciu. Dlaczego? Ponieważ opierają się na oprogramowaniu SCEO, dzięki czemu ekrany SCEO LED są łatwe w zarządzaniu, a treści można dowolnie modyfikować i dopasowywać do swoich potrzeb.


Postaw na efekt!

Oprócz ekranów, warto przyjrzeć się również mobilnym telebimom oraz spektakularnym kurtynom LED. Telebimy znajdą zastosowanie praktycznie w każdym miejscu, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, co zawdzięczają odpowiedniemu dopasowaniu wyświetlacza do każdego pomieszczenia. Telebimy zewnętrzne typu outdoor, charakteryzują się wyższą jasnością, aby ich odbiór był jak najlepszy. Znajdują one zastosowanie w różnorodnej przestrzeni publicznej i stanowią nowoczesną alternatywę dla billboardów, plakatów i innych popularnych form reklamy.

Kurtyny LED dają spektakularne, imponujące efekty wyświetlania – na dużych powierzchniach tworzą imponujące tło, można też dostosować je do kształtu przedmiotu, które otaczają. Co więcej, efekty takie można osiągnąć poprzez łączenia poszczególnych modułów, które nie są kosztowne. Zastosowanie kurtyn LED z pewnością podkreśli innowacyjny wizerunek danej firmy.

Współczesna reklama nie ogranicza się tylko do tradycyjnych rozwiązań, takich jak ulotki, billboardy czy plakaty, ale wychodzi nieco dalej, sięgając po coraz bardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne. Ekrany, telebimy, kurtyny są nie tylko spektakularne, ale przyciągają wzrok na dłużej, będąc doskonałym uzupełnieniem innych narzędzi reklamy, w tym również Internetu. Wszystkie te narzędzia ze sobą współgrają, dając jeszcze lepsze rezultaty – skuteczną i efektowną reklamę.

0.00 avg. rating (0% score) – 0 votes

Komentarze »

  1. RafałG. 14 grudnia 2015 o godz. 13:16 - Reply

    Warto rozważyć również możliwość reklamy na srebrnym ekranie. Reklama w kinie na pewno bardziej działa na widza niż reklama w TV. Zasięg oddziaływania również jest praktycznie nieograniczony, a nieszablonowe rozwiązania często okazują się najlepsze.

Skomentuj »