Pozycjonowanie »

Informacje oraz analizy związane z SEO – optymalizacją oraz pozycjonowaniem stron, serwisów www oraz sklepów internetowych, czyli czynnikami mającymi na celu zwiększenie widoczności w wyszukiwarkach, poprzez uzyskiwanie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.
Sprawdź: Audyt stron internetowych



Metadane pozwolą zaistnieć w Google

Metadane pozwolą zaistnieć w Google

Marketing Internetowy marzec 21, 2013 0

Treść strony internetowej jej zoptymalizowanie pod kątem działań SEO to kluczowe kwestie w dążeniu do zapewnienia jak najlepszych pozycji w wyszukiwarce Google. Jeśli strona internetowa wyświetla się wysoko w wynikach wyszukiwania Google, ma większe

Więcej »
Najważniejsze zasady optymalizacji stron

Najważniejsze zasady optymalizacji stron

Marketing Internetowy marzec 8, 2013 0

1. Każda pozycjonowana podstrona (i oczywiście strona główna) powinna mieć zawarte słowa kluczowe w znaczniku <title>…</title> – możliwość oddzielnego ustawiania tytułu dla każdej podstrony. 2. Każda pozycjonowana podstrona powinna mieć unikalne meta-tagi (<description> oraz

Więcej »
Linki wysokiej jakości kluczowe w pozycjonowaniu

Linki wysokiej jakości kluczowe w pozycjonowaniu

Marketing Internetowy luty 26, 2013 0

Pozycjonowanie stron internetowych wymaga ogromnej wiedzy z zakresu mechanizmów działania popularnych wyszukiwarek internetowych. W Polsce, gdzie większość internautów poszukuje informacji za pośrednictwem wyszukiwarki Google, kluczowe staje się optymalizowanie pozycjonowania witryny właśnie pod kątem działania

Więcej »
Czym jest pozycjonowanie?

Czym jest pozycjonowanie?

Marketing Internetowy luty 7, 2013 0

W zakresie prowadzenia działań z marketingu internetowego, specjaliści bardzo często podejmują się czynności określanych wspólnym mianem pozycjonowanie. Mówi się nawet, że pozycjonowanie jest jedyną słuszną i najbardziej skuteczną formą reklamy internetowej. Jednakże należy powiedzieć,

Więcej »
Różnice pomiędzy SEO i SEM

Różnice pomiędzy SEO i SEM

Marketing Internetowy luty 7, 2013 0

W zakresie pozycjonowania wykorzystywane jest często branżowe słownictwo, które niekoniecznie musi być zrozumiałe dla osób niezwiązanych z branżą. Przeciętny użytkownik Internetu raczej nie będzie w stanie podać zasadniczych różnic pomiędzy pojęciem SEO i SEM.

Więcej »