E-mail Marketing »
Skuteczność e-mail marketingu
Czy wysyłanie e-maili reklamowych ma sens na obecnym etapie rozwoju marketingu internetowego? Okazuje się, że jak najbardziej. E-mail marketing w dalszym ciągu wykazuje się dużą skutecznością, nawet w obliczu popularności kampanii marketingowych organizowanych w
Więcej »Popularność reklam w newsletterach
Reklama internetowa korzysta z różnorodnych narzędzi, dzięki którym może docierać do różnych grup odbiorców. Przy konstruowaniu planu marketingowego trzeba uwzględnić każdorazowo fakt, do kogo kierowany jest przekaz reklamowy, aby pod jego kątem dobrać najbardziej
Więcej »E-mail marketing: zwiększanie efektywności kampanii
Splio przedstawia infografikę, która w prosty i zabawny sposób pokazuje jak skutecznie docierać do odbiorców i nie trafiać do spamu. Oto kilka rad, które pomogą dbać o odbiorców newsletterów, tak, aby chętniej otwierali skierowane
Więcej »Jak sprawdzać skuteczność mailingu?
Mailing, czyli wysyłka maili o treści reklamowej do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, jest jednym z najbardziej efektywnych narzędzi w marketingu internetowym, o ile jest on prowadzony w odpowiedni sposób. Nie wystarczy stworzyć jakąkolwiek treść listu
Więcej »E-mail marketing: wskaźnik otwarć mobilnych
Każdy z nas zdaje sobie sprawę, że coraz więcej osób otwiera swoje wiadomości oraz korzysta z Internetu za pomocą urządzeń mobilnych. W drugim kwartale 2013 roku (kwiecień – czerwiec), światowy wskaźnik otwarć mobilnych wzrósł
Więcej »Platforma EmailForge4
Marketing jest siłą napędową dla firm i instytucji. Gdyby nie podejmowane przez przedsiębiorców zróżnicowane działania marketingowe, firmy nie byłyby prawdopodobnie zauważalne przez docelowych odbiorców – klientów. Marketing wraz z rozwojem Internetu w Polsce zmienił
Więcej »E-mail marketing w polskim Internecie
Polska sieć internetowa wciąż się rozwija, poszukując nowych rozwiązań w prowadzeniu działań marketingowych. Polscy konsumenci zdecydowanie różnią się na przykład od konsumentów amerykańskich, także zastosowane w ich przypadku narzędzia promowania przedsiębiorstwa i jego asortymentu
Więcej »