Link popularity czy optymalizacja SEO?

Marketing Internetowy 21 sierpnia 2014 0
Link popularity czy optymalizacja SEO?


Rozpoczynając proces pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarkach, należy wybrać optymalną strategię działania. Osoby, które mają mgliste pojęcie w temacie marketingu internetowego i samego pozycjonowania, nie wiedzą, od czego należy zacząć i na czym najlepiej będzie się skupić. Dobrym rozwiązaniem dla nich będzie skorzystanie z oferty profesjonalnych agencji zajmujących się zawodowo pozycjonowaniem. W przeciwnym wypadku ich działania mogą po prostu okazać się nieskuteczne lub niezadowalające.
Przy plasowaniu witryny internetowej na jak najwyższe pozycje w wyszukiwarce podejmuje się tematykę optymalizowania strony internetowej pod kątem SEO lub też budowania jej link popularity. Na czym powinniśmy skupić się w pierwszej kolejności?
Musimy mieć świadomość, że pozycjonowanie jest bardzo złożonym procesem, który prowadzony może być na szereg różnych sposobów. Do najbardziej skutecznych technik stosowanych przez pozycjonerów zalicza się optymalizację strony internetowej, czyli wszelkie działania mieszczące się pod pojęciem SEO, bądź działania polegające na zwiększaniu link popularity. Obie techniki pozycjonowania dają pewne, stabilne efekty w pozycjonowaniu, ale opierają się o wykorzystanie zupełnie innych narzędzi. Co wybrać? SEO czy link popularity przy pozycjonowaniu serwisu czy sklepu internetowego?
SEO to inaczej Search Engine Optimization, co oznacza optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek internetowych. Wszystkie tego typu działania zmierzają do lepszej indeksacji strony przez roboty indeksujące wyszukiwarki. W ramach SEO podejmujemy się modyfikacji kodu strony pod kątem dostępności dla robotów i poprawiamy zgodność kodu ze standardami W3C. Optymalizuje się również treści strony, aby była ona w jak najlepszy, racjonalny sposób nasycona słowami kluczowymi, branymi pod uwagę w procesie pozycjonowania.
Z kolei w budowaniu jak najlepszego link popularity, najważniejsze jest to, aby do pozycjonowanej strony internetowej prowadziło jak najwięcej linków. Powinny one być ponadto umieszczone na dobrych, dopasowanych do treści strony internetowej, witrynach. Link Popularity to nic innego, jak popularność mierzona ilością linków zewnętrznych, przychodzących. Google przy określaniu pozycji strony internetowej w wynikach wyszukiwania, pod konkretne słowa kluczowe, bierze pod uwagę nie tylko liczbę linków zewnętrznych, ale ich rodzaj, jakość i systematyczność ich przyrostu.
Tak naprawdę, wszechstronny i skuteczny proces pozycjonowania powinien obejmować techniki polegające na zdobywaniu linków zewnętrznych, jak i te pozwalające na optymalizację strony www.

0.00 avg. rating (0% score) – 0 votes

Skomentuj »