Korzyści z pozycjonowania

Marketing Internetowy 12 grudnia 2014 0
Korzyści z pozycjonowania


Nikogo nie trzeba już w dzisiejszych czasach przekonywać, że obecność strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google, na wysokich, pierwszych miejscach, jest konieczna do promowania serwisu, jego produktów czy usług, lub marki. Bytność strony www w wynikach wyszukiwania jest wypadkową realizowanego procesu pozycjonowania i optymalizacji witryny. Pozycjonowanie umożliwia wypromowanie strony internetowej i utrzymanie owej popularności w Google, o ile jest przeprowadzane z wykorzystaniem odpowiednich, etycznych technik. Twórcy stron internetowych doskonale wiedzą, jakie korzyści można odnieść realizując w odpowiedni sposób proces pozycjonowania. Warto powiedzieć, że pozycjonowanie jest obecnie najskuteczniejszym sposobem promocji serwisów, stron, czy blogów i sklepów internetowych.
Pierwszą, najważniejszą korzyścią wynikającą z procesów pozycjonowania witryny internetowej, jest pozyskanie pożądanej pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Wraz z prowadzonymi działaniami pozycja strony internetowej w rankingu wyszukiwań stopniowo zaczyna się podnosić. Strona wyświetla się w pierwszej 10-tce wyników, co jest już pierwszym sukcesem. Najbardziej pożądane są jednak miejsca od 1 do 3. Można wówczas liczyć na zdecydowane zwiększenie popularności strony internetowej. To z kolei determinuje wzrost ruchu unikalnych użytkowników na stronie. Zwiększa się rozpoznawalność witryny u docelowych odbiorców, a wraz z nim pozycja na rynku na tle konkurencji. Nie należy jednak zapominać i o tym, że konkurencja wciąż prowadzi podobne działania promujące ich witryny www.
Pierwsze 3 lub 5 pozycji w wynikach wyszukiwania na zadane słowa kluczowe zapewnia maksymalne wejścia użytkowników. Wyświetlanie wpisu strony internetowej na kolejnych podstronach wyników wyszukiwania nie ma żadnego znaczenia dla popularności strony internetowej. Pozycjonowanie jest działaniem odpowiednim dla promowania każdej strony internetowej, bez względu na jej charakter oraz grupę docelową, do której kieruje swoją ofertę. Wkład pracy w pozycjonowanie oraz umiejętności posługiwania się dobrymi praktykami pozycjonującymi w tym zakresie decyduje o tym, czy strona www będzie wysoko w rankingu wyszukiwań. Musimy również wspomnieć o konieczności zadbania o utrzymywanie korzystnych pozycji.
Pozycjonowanie pozwala na budowanie marki i na wzrost rozpoznawalności oraz prestiżu serwisu w sieci. Dzięki takim działaniom z czasem mogą wzrosnąć dochody generowane prze serwis.

5.00 avg. rating (64% score) – 1 vote

Skomentuj »