E-commerce »
Informacje, porady i analizy związane z e-commerce, czyli szeroko rozumianym handlem w Internecie. W tym dziale skupiamy się głównie na skutecznym zarządzaniu sklepami internetowymi.
Potencjał wzrostu mobile marketingu
Marketing internetowy od lat rozwija się w bardzo dynamicznym tempie. Dziś jednak rośnie mu potężna konkurencja w postaci mobile marketingu, czyli marketingu wykorzystującego narzędzia promocji i reklamy w sieci mobilnej. Reklama dedykowana na urządzenia
Więcej »Kody zniżkowe sposobem na zwiększenie sprzedaży w e-sklepie
Jednym z priorytetów w istnieniu sklepów internetowych jest zdobywanie coraz większej liczby klientów na sprzedawane produkty i usługi. Obecnie w sieci istnieje bardzo duża konkurencja w e-sklepach. Dziedzina ecommerce w Polsce coraz bardziej się
Więcej »Mobilne sklepy w mgenerator.pl
Coraz częściej Polacy korzystają z możliwości przeglądania stron internetowych przy użyciu urządzeń mobilnych, takich jak smartfony czy tablety. Dzięki nim można w dowolnym miejscu i dowolnym czasie sprawdzić pocztę elektroniczną, informacje w sieci internetowej,
Więcej »Smart shopping, czyli zakupy z wykorzystaniem kodów promocyjnych
Obecnie w Polsce coraz częściej można usłyszeć o smart shoppingu. Jest to sposób na inteligentne dokonywanie przemyślanych zakupów z wykorzystaniem kodów rabatowych i promocyjnych oraz zniżek. Pozwala to na znaczne obniżenie wydatków, dzięki czemu
Więcej »Jak dodatkowo zaangażować potencjalnego klienta e-commerce?
Z roku na rok przybywa w sieci internetowej kolejnych sklepów www, które konkurują ze sobą o udział w rynku. Muszą one uczynić więc wszystko, aby nie tylko przyciągnąć do swojej witryny potencjalnego klienta, ale
Więcej »Sklepy internetowe – teraźniejszość i przyszłość handlu
Handel elektroniczny w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Z roku na rok zdobywa coraz więcej zwolenników. Jak wyglądają w Polsce zakupy w internecie oraz dlaczego są tak popularne? Polskie zakupy w internecie Badania prowadzone
Więcej »Jak rozpoznać lojalnego e-klienta?
Dla sklepów internetowych najważniejsze jest, aby przyciągnąć do siebie jak największą liczbę lojalnych e-klientów, którzy wielokrotnie będą dokonywali zakupów w obrębie danej witryny. Jak jednak rozpoznać, czy odwiedzający sklep internetowy klient jest lojalny, wierny
Więcej »Rynek e-commerce w naszym kraju odbiega od światowych standardów
Deficyt świadomych klientów na rynku sprzedaży internetowej widać gołym okiem. Dzieje się tak, ponieważ branża e-commerce w naszym kraju pojawiła się stosunkowo niedawno. Polscy klienci w krótkim czasie musieli przestawić się z peerelowskiej szarości
Więcej »Rok m-commerce
Rynek e-biznesu szybko się rozwija, więc sklepy internetowe zwiększają swoje obroty i liczbę lojalnych klientów. Przekonaliśmy się już do tego, że dokonywanie zakupów przez Internet niesie za sobą wiele korzyści. Jest szybkie, nie wymaga
Więcej »Poczta Polska wspiera rynek e-commerce
Sfera e-commerce to nie tylko sklepy internetowe i pasaże handlowe w Internecie. Obejmuje ona wszelkiego rodzaju e-biznesy, prowadzone za pośrednictwem sieci internetowej. Zakres pojęciowy e-commerce jest bardzo szeroki. To także wszelkiego rodzaju usługi, które
Więcej »