Zmiana oferty sieci Adkontekst

Marketing Internetowy 21 marca 2013 0
Zmiana oferty sieci Adkontekst


Na rynku reklamy internetowej wiele się zmienia. Przede wszystkim, firma Netsprint w ostatnim czasie zdecydowała się na rebranding, a następnie na zmianę wyglądu i głównych punktów oferty Adkontekst. Od 2005 roku funkcjonuje na polskim rynku największa sieć reklamy kontekstowej, pod nazwą Adkontekst. Systematycznie rozwija się ona, zdobywając coraz to większą liczbę klientów. Adkontekst współpracuje z partnerami reklamowymi i czołowymi polskimi serwisami. Jej doświadczenie rynkowe spowodowało, że właściciele sieci reklamowej Adkontekst postanowili zmienić swoją ofertę i dostosować ją do istniejących potrzeb rynkowych.

Oczekiwania rynku e-commerce wciąż wzrastają, a polska sieć reklamy kontekstowej wyłącznie powinna im wychodzić naprzeciw. Netsprint, właściciel sieci Adkontekst, postanowił rozszerzyć koncepcję sieci reklamowej. Najważniejszą zmianą jest wprowadzenie tzw. audiencje targetingu, polegając na ukierunkowaniu reklamy internetowej na użytkownika, który rzeczywiście jest zainteresowany ofertą.

Dzięki takim zmianom reklamodawca korzystający z sieci Adkontekst będzie miał możliwość w sposób jak najbardziej elastyczny wykorzystywać sposoby targetowania, bez potrzeby korzystania z różnych platform reklamowych w polskiej sieci internetowej. Takie podejście do reklamy i kierowania przekazu reklamowego do klientów pozwoli na zwiększenie również przychodów dla wydawców sieci Adkontekst.

Sieć Adkontekst pozwala klientom-reklamodawcom, na dobór metody targetowania przekazów reklamowych i wybór form reklamowych, optymalnych dla osiągnięcia ich celów i dostosowanych do etapu procesu zakupowego, na jakim aktualnie znajduje się klient. Dziś sieć reklamowa Adkontekst staje się siecią kontekstowo-behawioralną, co najlepiej oddaje charakter dokonanych zmian w jej ofercie. Równoczesne zastosowanie targetowania kontekstowego i behawioralnego pozwoli nie tylko na skuteczne promowanie przekazów reklamowych i docieranie z nimi do klientów, ale też na budowanie pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów i zwiększanie ich intencji zakupowych.

0.00 avg. rating (0% score) – 0 votes

Skomentuj »