Trendy marketingu internetowego w 2014 roku – Content Marketing zrewolucjonizuje reklamę

Marketing Internetowy 27 marca 2014 1
Trendy marketingu internetowego w 2014 roku – Content Marketing zrewolucjonizuje reklamę


W ostatnim czasie obserwowaliśmy pewną stagnację jeśli chodzi o marketing internetowy, która spowodowana była kryzysem gospodarczym i spadkiem obrotów wielu firm. W 2014 roku zapowiada się jednak, że marketing internetowy znów ruszy do przodu, a to za sprawą prognozy poważnego wzrostu gospodarczego. Jak więc mają się kształtować trendy tego marketingu w roku 2014?

Content Marketing ma szasnę stać się przodującą formą pozyskiwania Klientów

Ordynarne kampanie reklamowe to coś, czego większość konsumentów ma już po prostu serdecznie dosyć. Co jednak ciekawe, dopiero w zeszłym roku specjaliści od marketingu tak naprawdę zdali sobie z tego sprawę i w efekcie pojawił się właśnie Content Marketing. Bardzo możliwe, że w 2014 roku to właśnie on będzie najpopularniejszym narzędziem wykorzystywanym przez marketing internetowy. Wartościowe treści zyskują na popularności w Internecie. Wykorzystanie ich w marketingu ma tak naprawdę dobre strony dla obu grup, czyli i dla reklamodawcy i dla konsumenta. Konsument może często wykorzystać te treści jako bardzo przydatne poradniki lub informatory, a sam reklamodawca pozyskuje nowych Klientów, którzy mogą potencjalnie zainteresować się reklamowanym produktem lub usługą. Do Content Marketingu zalicza się także system opiniowania i to właśnie on będzie prawdopodobnie najpopularniejszy w 2014 roku.

Social Video odmieni portale społecznościowe oraz filmowe

Social Video, podobnie jak Content Marketing, tak naprawdę dopiero w zeszłym roku stał się popularny. Wszystko wskazuje jednak na to, że marketing internetowy w 2014 roku będzie się opierał także na tym aspekcie. Krótkie filmy reklamowe można zamieszczać już na wielu portalach społecznościowych, a nawet na takim gigancie jak YouTube. Już widać, jak ogromną popularnością cieszy się ta forma reklamy i bardzo prawdopodobnym jest, że wkrótce ta forma reklamy zrewolucjonizuje wiele portali internetowych.

Systemy ogłoszeń internetowych wracają do łask

Jak wynika z badań rok 2014 może się także okazać przełomowy dla wielu portali i serwisów ogłoszeniowych, czy wirtualnych bazarów i aukcji. Już wiele firm podkreśla, że działalność na tego typu portalach znacząco zwiększa ich zyski, a wzrost popularności zakupów w sieci tylko przyspieszy marketing internetowy w takiej właśnie formie.

7.75 avg. rating (77% score) – 4 votes

Komentarze »

  1. Integrator 2 kwietnia 2014 o godz. 16:49 - Reply

    Prosto i na temat.
    Doskonały artykuł.

    Dorzuciłbym jeszcze kilka informacji na temat automatyzacji marketingu – raczej rozwój zaawansowanych kampanii będzie postępował.

    Aplikacja z linka to jakiś kombajn?

Skomentuj »