ReWords nowa sieć reklamy kontekstowej

Marketing Internetowy 19 listopada 2013 0
ReWords nowa sieć reklamy kontekstowej


Reklama kontekstowa, czyli dopasowana do kontekstu strony internetowej, na której się wyświetla, jest ściśle ukierunkowana na docelową grupę odbiorców. Można dzięki niej kierować swoje reklamy do osób, które rzeczywiście w sposób potencjalny będą nimi zainteresowane. W polskim Internecie istnieje możliwość korzystania z reklamy kontekstowej oferowanej przez kilka wyspecjalizowanych sieci. W ostatnim czasie na tym rynku reklamowpojawiła się nowa sieć – ReWords uruchomiona przez Media Selection.

ReWords jest najbardziej zaawansowaną pod względem wykorzystanej technologii, siecią reklamy kontekstowej w Polsce i bardzo szybko się rozbudowuje, dzięki zdobywaniu coraz to nowych partnerów. System ReWords jest systemem emisji produktów reklamowych. Podobnie jak i inne sieci reklamy kontekstowej, system ten również opiera się na w miarę dokładnym dopasowaniu kontekstowym reklam z treścią umieszczoną na stronach internetowych.  Jeśli reklama banku wyświetla się w serwisie finansowym istnieje większe prawdopodobieństwo tego, że internauta zainteresuje się nią, niż gdyby ta sama reklama wyświetlała się na hobbystycznym portalu ogrodniczym.

Pomimo skali oddziaływania sieci reklamy kontekstowej ReWords, jej rozwiązania techniczne są porównywalne z tymi, jakie obecnie wykorzystuje się na całym świecie i to w najlepszych sieciach kontekstowych. Reklamodawca zainteresowany możliwością promowania swojej działalności, produktów i usług, w ramach sieci reklamy kontekstowej ReWords może kupić reklamę dopasowaną do określonych fraz kluczowych, definiujących w dużej mierze produkt, czy wizerunek promowany przez firmę. Ma do wyboru prawie 200 witryn w różnych kategoriach.  Reklamy kontekstowe mają tą przewagę nad innymi formami promowania się w sieci internetowej, że użytkownicy pozytywnie je odbierają. Pojawiają się w związku z zainteresowaniami internauty, więc nie irytują i nie wywołują u odbiorców niemalże żadnej, negatywnej reakcji. ReWords powoduje, że reklama kontekstowa staje się jeszcze bardziej popularna. Daje ona o wiele większe możliwości promocji, dzięki precyzji i inteligencji dopasowania kontekstowego reklamy do strony www, na której się wyświetla. Co ciekawe, jako jedna z niewielu sieci reklamy kontekstowej, ReWords oferuje możliwość wykorzystania nowatorskich form reklamowych w social mediach i form richmediowych, z wykorzystaniem video w reklamie.

0.00 avg. rating (0% score) – 0 votes

Skomentuj »