Reklama »
Informacje na temat ogólnej reklamy w Internecie oraz płatnej promocji w wyszukiwarkach internetowych – SEM (Search Engine Marketing). Opis technik pomagających zwiększyć ruch na stronie oraz metod pozyskiwania klientów.
Historia reklamy internetowej
Reklama jest dźwignią handlu istnieje od wieków, choć wciąż modyfikowane są jej narzędzia. Dziś posługuje się ona instrumentami, jakie jeszcze 30 lat temu były całkowicie nieznane. Reklama internetowa w ciągu niespełna 20-stu lat zdecydowanie
Więcej »Czy internauci klikają w bannery?
Banner jest najprostszą formą reklamy graficznej w Internecie. Historia reklamy internetowej właściwie rozpoczyna się właśnie od bannerów. Dziś wydają się one być reklamą przestarzałą, której internauci albo nie zauważają, albo kompletnie z niej nie
Więcej »Peryferyjne formy reklamy graficznej w Internecie
Jedną z najbardziej popularnych firm reklamy graficznej w Internecie jest banner i billboard. Niemniej jednak, nie tylko takie formy reklamowe można zastosować przy promowaniu witryny czy produktów w sieci internetowej. Reklamy graficzne mają o
Więcej »Google AdSense – zarobki z reklam
Prawdopodobnie każdy webmaster słyszał o Google AdSense – największej sieci reklamowej w Internecie. Swoją popularność zawdzięcza ona pełnej automatyzacji, prostocie obsługi oraz dostępności (właściwie każda firma oraz prywatna pełnoletnia osoba może korzystać z AdSense).
Więcej »Skuteczność reklam wideo
Czy reklamy wizualne są skuteczniejsze od reklam tekstowych? Trudno powiedzieć. Istnieje wiele czynników, które decydują o ostatecznej skuteczności w kampanii reklamowej konkretnej formy reklamowej. Reklama wizualna w ostatnim czasie przeszła wielkie przeobrażenia, a to
Więcej »Youtube w promowaniu firmy w Internecie
Serwis umożliwiający publikowanie i rozpowszechnianie wszelkich materiałów wideo – YouTube jest dziś ogromne popularny w Polsce. Najnowsze statystyki podają, że posiada on 10 mln zarejestrowanych użytkowników w naszym kraju, co jest wynikiem imponującym. Należy
Więcej »Czy reklamy w Google są skuteczne?
Reklama w wyszukiwarce internetowej Google jest uznawana powszechnie za najlepszy sposób na promowanie swojej witryny, firmy lub jej produktów. Pozycjonowanie opiera się wręcz na reklamach w Google, choć oczywiście mowa jest tutaj o pozycjonowaniu
Więcej »Zmiana oferty sieci Adkontekst
Na rynku reklamy internetowej wiele się zmienia. Przede wszystkim, firma Netsprint w ostatnim czasie zdecydowała się na rebranding, a następnie na zmianę wyglądu i głównych punktów oferty Adkontekst. Od 2005 roku funkcjonuje na polskim
Więcej »Zmiany w systemie reklamowym AdWords w Google
Google AdWords to jeden z systemów reklamowych w wyszukiwarce Google. Jest on bardzo często wykorzystywany przez pozycjonerów i pozwala na przeprowadzenie kampanii linków sponsorowanych. W ten sposób pozycjonuje się w sposób sztuczny witryny serwisów
Więcej »Czy reklama banerowa jest skuteczna?
Jeszcze kilka lat temu, kiedy z Internetu korzystała tylko niewielka część społeczeństwa, reklama internetowa nie zajmowała tak ważnej pozycji w kampaniach marketingowych różnorodnych firm, jak w chwili obecnej. Dziś Internet stał się ważnym medium
Więcej »