Paczka mini dla e-handlu

Marketing Internetowy 20 listopada 2013 1
Paczka mini dla e-handlu


Poczta Polska przez wiele lat była jedynie skostniałą instytucją, odcinającą kupony od swojego monopolu rynkowego. Wraz ze zmianami w polskim prawie, poczcie wyrosła realna konkurencja, w postaci różnorodnych firm kurierskich. Te zaczęły dostarczać mniejsze i większe paczki, a także listy o określonej gramaturze. Dlatego też Poczta Polska postawiana rewitalizację swojego wizerunku i na unowocześnianie oferty produktów i usług. Obecnie, Poczta Polska intensywnie działa na rynku e-biznesu, oferując usługi dostosowane do indywidualnych wymagań e-sprzedawców.

Poczta Polska zdecydowała się na wprowadzenie na rynek nowej usługi przeznaczonej dla potrzeb klientów kupujących niewielkie przedmioty na aukcjach internetowych czy w e-sklepach. Aktualnie e-handel może korzystać z nowej usługi Paczka MINI. Paczka ta posiada gwarantowany termin doręczenia, co będzie wysoce pożądane przez odbiorców. Za pośrednictwem paczki mini będzie można przesłać chociażby kosmetyki czy książki. Jest to niewątpliwie dobra odpowiedź na pojawiające się na rynku e-commerce zapotrzebowanie.

Usługa ma niską cenę, bowiem paczkę mini będzie można przesłać za kwotę 7,5 zł. Nie jest to bynajmniej kolejna opłata za wysyłkę przedmiotów paczką czy pakietem na poczcie. W cenie 7,5 zł paczka mini będzie obejmowała nie tylko wykonanie jej wysyłki, ale też dedykowane opakowanie. Paczka mini daje możliwość nadawania paczek o wadze nieprzekraczającej 2 kg z zadeklarowaną wartością do 100 zł oraz gwarantowanym terminem doręczenia paczki do maksymalnie 72 godzin, czyli 3 dni. Nadawca korzystając z usługi paczka mini otrzyma elektroniczne potwierdzenie odebrania przesyłki, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub SMS-a.

Jednocześnie, przy nadawaniu paczki mini, zarówno jej nadawca, jak i adresata, będą mieli udostępnioną możliwość śledzenia wysyłki za pośrednictwem specjalnej aplikacji internetowej.

Paczka mini najbardziej powinna zainteresować tych wszystkich klientów, którzy często wysyłają przedmioty niewielkiej wartości do odbiorców. Mowa tu o sklepach internetowych czy osobach handlujących płytami DVD, CD, czy książkami w popularnych serwisach aukcyjnych. Paczka mini jest usytuowana w ofercie Poczty Polskiej gdzieś pomiędzy stricte ofertą paczkową, a listem poleconym. Łączy zalety obu rodzajów usług, oferowanych przez Pocztę Polską.

5.50 avg. rating (62% score) – 2 votes

Komentarze »

  1. Marcin 25 stycznia 2014 o godz. 10:09 - Reply

    Mała korekta, od 1 lutego cena paczki MINI to 8,50 zł – dojdzie paczka MINI priorytetowa za 9,50 zł

Skomentuj »