Nowy serwis zakupów grupowych – czy to ma sens?

Marketing Internetowy 18 września 2013 0
Nowy serwis zakupów grupowych – czy to ma sens?


Rynek e-commerce cały czas ulega dynamicznym zmianom, zgodnie ze zmieniającymi się preferencjami samych użytkowników. Jeszcze dwa lata temu triumfy święciły serwisy zakupów grupowych. Zniżki pojawiające się w takich serwisach były szybko wykupywane przez użytkowników. Zyskiwali na tym reklamodawcy, użytkownicy i rzecz jasna, same serwisy zakupów grupowych. Dziś takie serwisy powoli tracą swoich użytkowników. Tym bardziej zaskakująca wydaje się informacja dotycząca powstania nowego serwisu zakupów grupowych na polskim rynku e-biznesu.

Mowa tu o serwisie Tripdeals.pl. Portal zakupów grupowych wchodzi na rynek z pewnym opóźnieniem, ale być może to właśnie on zrewolucjonizuje tą sferę e-commerce. Serwis skupia się na nieco innych ofertach, niż pozostali konkurenci. Oferuje użytkownikom oferty zniżkowe pobytów w hotelach, wycieczek i podróży zorganizowanych. Ma ściśle ukierunkowaną ofertę i precyzyjnie określoną grupę docelową. Target serwisu Tripdeals.pl jest zupełnie inny, niż pozostałych serwisów zakupów grupowych, które w dużej mierze kierują swoje oferty do szerokiego odbiorcy. Ukierunkowanie oferty może być jedną z najważniejszych przewag konkurencyjnych serwisu Tripdeals.pl.

Aby skorzystać z ofert wyjazdów i pobytów w kraju i za granicą w serwisie Tripdeals.pl nie trzeba rejestrować się w serwisie. Klient składa wyłącznie krótki formularz zamówienia i podaje niezbędne dane osobowe doprze prowadzenia całej transakcji zakupu wybranej przez siebie oferty. Użytkownik spędzając minimum czasu na stronie Tripdeals.pl może szybko znaleźć interesującą go ofertę i dokonać finalnego jej zakupu, bez rejestracji czy logowania.

Z perspektywy reklamodawców, oferta Tripdeals.pl również jest atrakcyjna. Serwis pobiera od partnerów prezentujących w jego ramach swoje oferty, stabilną prowizję w wysokości od 5 do 10%. Wyróżnikiem serwisu jest również i to, że każda z prezentowanych ofert nie posiada limitu kupionych kuponów, od którego staje się aktywna i w rzeczywistości można z niej skorzystać zawsze.

Kolejnym atutem serwisu Tripdeals.pl może być i to, że priorytetem ma być obsługa klienta już po dokonaniu zakupu oferty. Każdy partner Tripdeals.pl decydując się na współpracę z serwisem zakupów grupowych, jednocześnie daje gwarancję rezerwacji miejsc na takich samych zasadach, jakby oferta była kupiona w regularnej, katalogowej cenie.

0.00 avg. rating (0% score) – 0 votes

Skomentuj »