Nowa agencja medialna na polskim rynku e-biznesu

Marketing Internetowy 17 kwietnia 2013 0
Nowa agencja medialna na polskim rynku e-biznesu


Krakowska agencja reklamowa K2 jest doskonale znana w całej Polsce. W kwietniu jednak została uruchomiona działalność bliźniaczej agencji, pod nazwą K2 Media. Wyrosła ona z firmy ACR, którą docelowo ma zastąpić.  Ambicją dla nowo powstałej agencji mediowej jest to, aby zdobyć na rynku tak silną pozycję, jak wspominana agencja K2.

K2 Media jest agencją mediową, której zadaniem jest świadczenie kompleksowej obsługi klientom, w zakresie zastosowania w działaniach marketingowych mediów interaktywnych. Co więcej, w zakresie jej działalności znajduje się również optymalizacja działań pro-sprzedażowych. Zespół pracowników agencji, w liczbie 45 osób będzie realizował planowanie strategii obecności klientów w trybie online, we wszystkich kanałach cyfrowych.

Właścicielami agencji i jej liderami są Marcin Siekierski i Rafał Ciszewski. Mówią oni, że Internet i serwisy społecznościowe są dziś ważnymi narzędziami promocji każdej, nowoczesnej firmy. Obecność online przedsiębiorstw przestała być już jedynie ich atutem, wyróżniającym je na tle konkurencji. Stała się wymagalna przez konkurencję i samych klientów. Platformy społecznościowe dla wielu światowych marek są ważnym elementem działań e-commerce, dlatego też nikt nie może sobie pozwolić na ich ignorowanie. Internet jest medium tak samo ważnym, jak telewizja, prasa czy radio, choć agencja mediowa K2 uznaje, że ma on jeszcze większe znaczenie. Ogólna dostępność Internetu w Polsce sprawia, że firmy poważniej muszą podchodzić do ujmowania w swoich strategiach promocji i działań marketingowych, wykorzystanie narzędzi online. Agencja K2 Media ma im w tym wydatnie pomagać.

Nie bez znaczenia dla istnienia i rozwoju agencji K2 Media są osoby należące do zarządu grupy. Rafał Ciszewski posiada ponad 12-letnie doświadczenie w pracy w domach mediowych. Pracował wcześniej w agencji Starcom, pełniąc funkcję wiceprezesa ds. Rozwoju. Z kolei, Marcin Siekierski, który również pełni funkcje kierownice w K2 Media, jest związany z grupą K2 od przeszło 6 lat. Odpowiadał on początkowo za działania z zakresu Search Engine Marketing, a później za zarządzanie działaniami firmy ACR.

0.00 avg. rating (0% score) – 0 votes

Skomentuj »