Lavito – nowe możliwości na rynku usług kosmetycznych i fryzjerskich

Marketing Internetowy 29 września 2015 0
Lavito – nowe możliwości na rynku usług kosmetycznych i fryzjerskich


Lavito można określić, jako „znanego lekarza dla branży fryzjerskiej i kosmetycznej”. Serwis umożliwia rezerwację online do salonów piękności. To duże ułatwienie dla osób, które korzystają z takich usług. Rozwiązanie tego typu sprawdziło się w przypadku rezerwacji hotelów, zamawiania taksówek i jedzenia z dostawą do domu. Nadszedł czas na zmiany w salonach fryzjerskich i kosmetycznych!

Tego typu serwisy odniosły sukces w innych krajach

Podobne platformy internetowe odniosły już sukces na innych rynkach. Mowa m.in. o StyleSeat.com w USA, Salonmeister.de w Niemczech i Wahanda.com w Wielkiej  Brytanii. Klienci salonów kosmetycznych i fryzjerskich docenili wygodne rozwiązanie, jakim jest rezerwacja online. Lavito.pl wpisuje się więc w światowy trend, który zmienia tę branżę.

Czeski fundusz Enern inwestuje w lavito.pl

Lavito.pl wcześniej funkcjonowało pod nazwą LadyTime.pl. W zeszłym roku w firmę zainwestował fundusz Protos VC. Obecna runda to aż 8 milionów złotych, które zostały pozyskane od czeskiego funduszu Enern. To bardzo duża transakcja w branży e-business, jedna z największych w tym roku. „Zdecydowaliśmy się zainwestować w Lavito.pl, gdyż jego założyciele przekonali nas, że są w stanie zrewolucjonizować rynek w Polsce. Po tym, jak internet zmienił sposób rezerwacji hotelu, zamawiania jedzenia z dostawą lub taksówki, pora na zmianę sposobu umawiania wizyty u fryzjera” – mówi Pavel Mucha z funduszu Enern. Środki z inwestycji będą przeznaczone na jak najszybszy rozwój serwisu w Polsce.

Sami zainteresowani, założyciele serwisu Lavito uważają, że dzwonienie po salonach jest nieefektywne i czasochłonne. „Do tej pory wybieraliśmy salon z polecenia i dzwoniliśmy. Po drugiej stronie ktoś mógł odebrać, ale niekoniecznie, przez co traciliśmy mnóstwo czasu” – mówi Przemysław Jurek. „Lavito.pl pozwala na szybki wybór salonu w swojej okolicy i umówienie się na wizytę online jedynie za pomocą kilku kliknięć. Po drugiej stronie wszystko dzieje się automatycznie.” – dodaje Marcin Niewitecki.

 

0.00 avg. rating (0% score) – 0 votes

Skomentuj »