Konwersja kluczem do sukcesu w branży IT

Marketing Internetowy 2 marca 2015 1
Konwersja kluczem do sukcesu w branży IT


Wraz z rozwojem biznesu w internecie wzrasta potrzeba skutecznego marketingu internetowego. Jest on niezbędny aby skutecznie przebić się przez olbrzymią liczbę firm działających w sieci. Jednym z elementów skutecznego marketingu jest konwersja bez której de facto nie można prowadzić skutecznego biznesu internetowego.

Skuteczna, dobra reklama to taka która nie tylko daje informacje o tym, czym zajmuje się firma ale także jest skutecznie przyciąga uwagę klienta do produktu który sprzedajemy. Wiele firm w tej materii działa intuicyjnie co powoduje, że działania takie są nieskuteczne.
Warto więc zastanowić się nad podjęciem współpracy ze specjalistami którzy służą swoim wieloletnim doświadczeniem. To właśnie takich specjalistów zrzesza u siebie firma searchvisibility.com. Sama firma na rynku działa od dwóch lat, a swój szybki rozwój zawdzięcza ludziom którzy w branży marketingu internetowego działają od niemalże dekady. Za wynikami firmy przemawiają w główniej mierze liczby. Dzięki rozwiązaniom marketingowym i PR-owym firma jest w stanie zwiększyć zainteresowanie stroną nawet do 300%.

Czasami wystarczy do tego zmiana designu strony, czasem usprawnienie poruszania się po niej. Jednakże silnikiem napędzającym internetowy biznes jest liczba odwiedzających ją internautów. Do tego nie wystarczy jedynie nowoczesna i przejrzysta strona, potrzebne są jeszcze odpowiednie sposoby do zwrócenia na nią uwagi. W pierwszej kolejności odbywa się to za pomocą pozycjonowania. Im wyżej strona internetowa znajduje się w wyniku wyszukiwania popularnych przeglądarek tym większa szansa, że zostanie odwiedzona.

Wiele firm w sieci oferuje masę produktów. Zwykle są one tańsze niż w tradycyjnych sklepach. Wiele sklepów jednak nie może się przebić ze swoimi produktami. Nie ma w tym nic dziwnego ponieważ w niezmierzonej przestrzeni sieci globalnej mamy do czynienia z zalewem konkurencji. Jednym z elementów skutecznego marketingu internetowego jest konwersja.

Konwersja to w głównej mierze skuteczność reklamy, jej docierania do potencjalnego klienta. Przykładem skutecznej konwersji może być odpowiednia aktywność na specjalistycznych forach internetowych. W takich miejscach odpowiednio przedstawiony produkt jest reklamowany, umieszczany jest przy tym odnośnik do strony lub konkretnie do produktu który mamy zamiar sprzedać. Podobny zabieg stosuje się w przypadku reklam Adwords. Ostatnio popularnym stało się również recenzji produktów na tematycznych blogach.

Skuteczna konwersja nie może jednak istnieć bez odpowiedniego wsparcia technicznego. Ważnym jest aby sama strona internetowa ładowała się szybko, jak wiadomo nadmierne oczekiwanie zniechęca. Jeśli prowadzimy sklep internetowy warto również zastanowić się nad zwiększeniem możliwości płatniczych na stronie. Oczywiście niezbędnym jest aby wszystkie informacje na stronie były aktualne, osoba ją odwiedzająca musi widzieć że strona żyje.

Odpowiednio przygotowane działanie, dobrze skonstruowana oferta uczynią naszą stronę widoczną w sieci, a to podstawowy krok do tego by móc zarabiać w internetowym świecie. Więcej szczegółowych informacji można uzyskać się ze specjalistami z firmy searchvisibility.com.

8.00 avg. rating (79% score) – 1 vote

Komentarze »

  1. Karol2 2 marca 2015 o godz. 13:54 - Reply

    Dobry artykul . Tak naprawde konwersja w biznesie to podstawa 🙂

Skomentuj »