K2 Media z nowym brandem. S3 wesprze sektor małych i średnich przedsiębiorstw

Marketing Internetowy 30 października 2013 0
K2 Media z nowym brandem. S3 wesprze sektor małych i średnich przedsiębiorstw


Grupa K2 zgodnie z planami rozszerza swoją działalność o sektor małych i średnich przedsiębiorstw. W ramach struktury K2 Media wyodrębniony został zespół dedykowany do rozwijania oferty mediowej dla sektora MŚP oraz brand S3 (www.system3.pl). Za wdrożenie nowego przedsięwzięcia odpowiada Marcin Kordowski, K2 Media SMB and Technology Director.

W myśl hasła „Widocznie pomagamy w biznesie” zespół S3 zamierza wspierać polskich przedsiębiorców w podejmowaniu właściwych decyzji z zakresie marketingu internetowego.

– Start S3 kończy zmiany w segmencie pośrednictwa mediowego w Grupie K2. Wraz z K2 Media i K2 Search mamy obecnie wszystkie potrzebne kompetencje by korzystać z stałego procesu migracji budżetów z mediów tradycyjnych do internetu – mówi Rafał Ciszewski, Wiceprezes Grupy K2.

W ofercie S3 znajdzie się kompleksowy asortyment usług mediowych, począwszy od pozycjonowania w wynikach organicznych wyszukiwarki Google, reklamy płatnej w wyszukiwarce, e-mail marketingu, programów afiliacyjnych, reklamy płatnej w Facebooku po projektowanie komunikacji w social media i tworzenie stron www.

W portfolio usług znajdzie się również doradztwo dla firm, które dopiero zamierzają rozpocząć działania marketingowe w sieci. Pakiet „Obecność w internecie” pozwoli zaistnieć przedsiębiorcom w najważniejszych miejscach  sieci, takich jak katalogi firm, mapy, Google Plus czy na Facebooku.

Obsługą klientów S3 zajmie się zespół ulokowany w Łodzi i Warszawie, którym kierować będzie Marcin Kordowski (SMB and Technology Director). Wraz z rozwojem firmy planowane jest zwiększenie zatrudnienia. Większość zespołu będzie  ulokowana w Łodzi. Planowane jest również otwarcie kolejnych biur w innych miastach w celu wsparcia lokalnych firm-klientów.

– Chcemy być rzetelni wobec naszych partnerów biznesowych. W sposób prosty i policzalny wspierać przedsiębiorców z sektora MŚP. Marketing w Internecie jest dynamicznie zmieniającą się dziedziną. Planujemy z rzemieślniczą dokładnością i sumiennością poprawiać widoczność w wyszukiwarce, dostarczać ruch, zwiększać sprzedaż naszym Klientom, używając w tym celu najlepszych w danym momencie narzędzi. – mówi Marcin Kordowski.

Zespół S3 będzie odpowiadał również za wdrożenie współfinansowanego przez PARP w ramach działania 8.2 PO IG projektu „Wdrażanie systemu B2B sposobem na automatyzację świadczenia usług reklamowych i integrację z Partnerami Spółki, którego beneficjentem jest, działająca w ramach Grupy K2, spółka K2 Search.

0.00 avg. rating (0% score) – 0 votes

Skomentuj »