E-mail marketing: wskaźnik otwarć mobilnych

Marketing Internetowy 6 sierpnia 2013 0
E-mail marketing: wskaźnik otwarć mobilnych


Każdy z nas zdaje sobie sprawę, że coraz więcej osób otwiera swoje wiadomości oraz korzysta z Internetu za pomocą urządzeń mobilnych. W drugim kwartale 2013 roku (kwiecień – czerwiec), światowy wskaźnik otwarć mobilnych wzrósł aż do poziomu 23% (dla porównania, łącznie przez cały 2012 rok, wskaźnik ten wyniósł 14%).

Poniżej udostępniamy infografikę przygotowaną przez firmę Splio, która przybliża sytuację Polski (dane z drugiego kwartału 2013 roku) na międzynarodowym tle (Francja, Chiny, Hiszpania, Brazylia). Wszystkie prezentowane dane pochodzą z EmailForge, platformy do marketingu wielokanałowego w modelu SaaS od Splio.

E-mail marketing - wskaźnik otwarć mobilnych

Karolina Demianowska

0.00 avg. rating (0% score) – 0 votes

Skomentuj »