E-biznes »

Aero2 wprowadza ograniczenia

Aero2 wprowadza ograniczenia

Marketing Internetowy wrzesień 24, 2013 0

Firma Aero2 znana jest w Polsce z oferty darmowego, bezprzewodowego Internetu. Istnieje ona w Polsce od trzech lat i cieszy się rosnącą popularnością wśród klientów. Polacy chętnie korzystają z bezpłatnego, bezprzewodowego łącza internetowego. W

Więcej »
Nowy model usług marketingowych – agencja wizualna

Nowy model usług marketingowych – agencja wizualna

Marketing Internetowy wrzesień 24, 2013 1

Określenie „agencji reklamowej” jest dziś bardzo pojemne – mieszczą się w nim zarówno firmy produkujące litery przestrzenne bądź projektujące i drukujące ulotki jak i duże domy produkcyjne, zajmujące się produkcją reklam pod emisję w

Więcej »
Nowy serwis zakupów grupowych – czy to ma sens?

Nowy serwis zakupów grupowych – czy to ma sens?

Marketing Internetowy wrzesień 18, 2013 0

Rynek e-commerce cały czas ulega dynamicznym zmianom, zgodnie ze zmieniającymi się preferencjami samych użytkowników. Jeszcze dwa lata temu triumfy święciły serwisy zakupów grupowych. Zniżki pojawiające się w takich serwisach były szybko wykupywane przez użytkowników.

Więcej »
NowyInteres.pl – platforma ułatwiająca stworzenie biznesplanu

NowyInteres.pl – platforma ułatwiająca stworzenie biznesplanu

Marketing Internetowy wrzesień 16, 2013 0

NowyInteres.pl to platforma ułatwiająca stworzenie biznesplanu oraz sprawdzenie opłacalności przedsięwzięcia. W istocie jest to zestaw kreatorów opisowych oraz finansowych umożliwiających grupową pracę nad biznesplanem. Pomaga tworzyć profesjonalne biznesplany na postawie dostępnych szablonów i najlepszych

Więcej »
Jak działa Google Now?

Jak działa Google Now?

Marketing Internetowy wrzesień 6, 2013 0

Polska dopiero raczkuje, jeśli chodzi o rozwój technologii mobilnych. Niemniej jednak, za granicą takie rozwiązania działają w 100%. E-biznes zaczyna coraz mocniej inwestować w rozwój aplikacji na telefony komórkowe i tablety. Przykładem jest Google,

Więcej »
Content marketing ma znaczenie

Content marketing ma znaczenie

Marketing Internetowy wrzesień 4, 2013 0

Content to nic innego jak treść, dopasowana tematycznie do np. witryny internetowej. Bardzo często w chwili obecnej marketerzy wykorzystują w swoich działaniach narzędzia z zakresu kontent marketing, czyli marketingu polegającego na tworzeniu i dystrybuowaniu

Więcej »
MySpace powraca

MySpace powraca

Marketing Internetowy sierpień 14, 2013 0

Popularyzacja serwisu społecznościowego Facebook cały czas powoduje, że wzrasta liczba jego aktywnych użytkowników. Nie ulega wątpliwości, że to właśnie ten serwis zdobył największą przewagę nad konkurencyjnymi portalami. Niemniej jednak, obecni właściciele MySpace, serwisu, który

Więcej »
Zagłębie e-biznesu w Poznaniu

Zagłębie e-biznesu w Poznaniu

Marketing Internetowy sierpień 13, 2013 0

Stolica Wielkopolski, Poznań, jest miastem szybko rozwijającym się, także jeśli chodzi o nowoczesne technologie. Można powiedzieć, że miasto to jest prawdziwym zagłębiem dla e-biznesu. Przede wszystkim, najbardziej znaną witryną z zakresu e-biznesu, pochodzącą właśnie

Więcej »
„Sprzedam 1000 lajków!” – czy popularność na FB jest pozorna?

„Sprzedam 1000 lajków!” – czy popularność na FB jest pozorna?

Marketing Internetowy sierpień 12, 2013 1

Serwis Facebook zdecydowanie zrewolucjonizował działania promocyjne prowadzone przez pozycjonerów w sieci internetowej. Dziś Facebook jest naszpikowany taką ilością narzędzi pozwalających na promowanie danej marki, że można do woli wybierać takie, które będą najbardziej odpowiadały

Więcej »
K2 Media pozyskała nowego klienta

K2 Media pozyskała nowego klienta

Marketing Internetowy sierpień 6, 2013 0

Należąca do Grupy K2 agencja mediowa pozyskała nowego klienta. K2 Media wspomoże działania on-line marki ATLAS, producenta materiałów chemii budowlanej. Firmy podpisały umowę na czas nieokreślony. W ramach współpracy K2 Media poprowadzi działania z

Więcej »