E-biznes »

Lexus-Polska.pl – spektakularny świat Lexusa

Lexus-Polska.pl – spektakularny świat Lexusa

Marketing Internetowy grudzień 13, 2014 0

Polska strona Lexusa wita nas bardzo spektakularnie. Po wejściu na stronę, pierwszym elementem rzucającym się w oczy, jest dumne zaproszenie do spektakularnego świata tej marki. Pozostaje pytanie, czy hasło to ma pokrycie w rzeczywistości,

Więcej »
Jak wybrać oprogramowanie dla małej firmy?

Jak wybrać oprogramowanie dla małej firmy?

Marketing Internetowy październik 18, 2014 0

Funkcjonowanie każdej, nawet najmniejszej firmy, opiera się przede wszystkim na sprawnym sprzęcie komputerowym, który jest w stanie ograniczyć pracę człowieka jedynie do niezbędnego minimum. Z tego względu, warto jest zainwestować w legalne oprogramowanie. Oferta

Więcej »
Sport, emocje i pieniądze, czyli… sponsoring sportowy w rodzimym wydaniu

Sport, emocje i pieniądze, czyli… sponsoring sportowy w rodzimym wydaniu

Marketing Internetowy wrzesień 15, 2014 0

Badania dotyczące sponsoringu sportowego przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych są jednoznaczne. 78% konsumentów chętniej sięgnie po produkt lub usługę firmy wspierającej bliską ich sercu inicjatywę. Aż 55% amerykańskich obywateli deklaruje, że najważniejsze są inicjatywy lokalne

Więcej »
WYRÓŻNIJ SIĘ Z TŁUMU NA SIŁOWNI

WYRÓŻNIJ SIĘ Z TŁUMU NA SIŁOWNI

Marketing Internetowy wrzesień 8, 2014 0

Każda osoba kochająca sport i czynnie go uprawiająca wie, że odpowiedni ubiór oraz specjalne gadżety ułatwiają codzienne treningi. Na rynku dostępnych jest wiele ciekawych artykułów, które są jednocześnie praktyczne i ładne. Niestety, zaopatrując się

Więcej »
E-booki na fali wzrostowej

E-booki na fali wzrostowej

Marketing Internetowy wrzesień 1, 2014 0

E-biznes rozwija się w sposób dynamiczny w Polsce. Częściej dokonujemy zakupów przez internet i jednocześnie częściej korzystamy z elektronicznych wersji produktów i usług. Zjawisko to jest dobrze widoczne poprzez pryzmat sprzedaży książek – tradycyjnych

Więcej »
Kalendarze na każdą kieszeń

Kalendarze na każdą kieszeń

Marketing Internetowy wrzesień 1, 2014 0

Chociaż w dzisiejszych czasach tradycyjne, papierowe kalendarze są coraz częściej wypierane przez terminarze znajdujące się w smartfonach i tabletach, to wciąż są one bardzo popularne. Szczególnie przydatne wydają się być w niektórych zawodach, takich

Więcej »
iPrezenty.pl zmienia nazwę na JakiPrezent.pl

iPrezenty.pl zmienia nazwę na JakiPrezent.pl

Marketing Internetowy sierpień 22, 2014 0

Wyszukiwarka prezentów iPrezenty.pl zmieniła swoją nazwę na Jakiprezent.pl. Rebranding obejmie wprowadzenie nowej nazwy, logotypu oraz layoutu, natomiast idea, która przyświeca serwisowi pozostaje bez zmian. Cel: ułatwienie znalezienia idealnego prezentu wszystkim poszukiwaczom prezentów a także

Więcej »
Czym nie jest grywalizacja?

Czym nie jest grywalizacja?

Marketing Internetowy sierpień 18, 2014 0

Grywalizacja jako popularny trend w marketingu i zarządzaniu zespołem, doczekała się wielu publikacji i artykułów, a w ramach nich lepszych i gorszych definicji. W tych mniej udanych często mylona jest z grami reklamowymi, programami

Więcej »
Nowa porównywarka cenowa na polskim rynku

Nowa porównywarka cenowa na polskim rynku

Marketing Internetowy sierpień 14, 2014 1

Na polskim rynku internetowym od lat działają porównywarki cenowe, z których jednymi z najbardziej znanych są Ceneo.pl czy Nokaut.pl. Wydawać by się mogło, że nie ma już miejsca na kolejnego gracza rynkowego, a jednak

Więcej »
Audyt – nie taki straszny jak o nim mówią

Audyt – nie taki straszny jak o nim mówią

Marketing Internetowy lipiec 11, 2014 0

Ludzie boją się tego czego nie rozumieją. Dokładnie tak jest w kwestii audytów. Samo to słowo budzi strach, jeśli nie przerażenie, większości przedsiębiorców. Na ten strach jest proste rozwiązanie – odrobina wiedzy o tym

Więcej »