Dzień e-sprzedawcy

Marketing Internetowy 18 maja 2015 0
Dzień e-sprzedawcy


28 maja w Polsce organizowany jest tzw. Dzień e-sprzedawcy. W naszym kraju strefa e-commerce wciąż wzrasta. Pojawiają się nowe podmioty, które walczą o miejsce na rynku elektronicznego handlu w polskim Internecie, z różnym skutkiem. „Ecommerce Day” to nie tylko okazja do zwrócenia uwagi na przedsiębiorców funkcjonujących w branży internetowej. Jednocześnie, z tej okazji organizowana jest w Polsce pierwsza konferencja w branży ehandlu na szeroką skalę. Każdy, kto zajmuje się handlem elektronicznym może uczestniczyć w zorganizowanej konferencji. Ma szansę na uzyskanie odpowiedzi na nurtujące pytania. Święto ecommerce będzie też okazją dla osób, które planują rozpoczęcie sprzedaży online.
W ramach „Ecommerce Day” zorganizowanych zostanie 13 prelekcji, czyli łącznie 480 minut z największymi ekspertami z branży ecommerce. W jednym miejscu – na Stadionie Narodowym w Warszawie, już 28 maja będzie można spotkać specjalistów pracujących dla Google, Facebooka, Shoplo czy PayPal.
Konferencja organizowana jest właściwie przez platformę sklepową Shoplo.com i kierowana jest do wszystkich właścicieli małych i średnich sklepów internetowych. W trakcie „Ecommerce Day” będą mieli oni okazję uzyskania praktycznych porad dotyczących rozwoju działalności e-commerce oraz zwiększania sprzedaży za pośrednictwem kanałów zdalnych. Edukacja przedsiębiorców funkcjonujących w sieci internetowej jest bardzo ważna dla rozwoju całej branży e-commerce. Często osoby te poszukują rzetelnych informacji w Internecie, ale niekoniecznie je znajdują. 28 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie będą mogli uzyskać szybko odpowiedzi na wszystkie nurtujące ich pytania, bez konieczności weryfikowania poprawności informacji znajdowanych w Internecie.
Między innymi, podczas „Ecommerce Day” eksperci odpowiedzą na pytania, dotyczące tego jak pozyskiwać unikalnych użytkowników przy pomocy Google, jak sprzedawać i reklamować się na Facebooku, czy zwiększać sprzedaż wykorzystując kilka kanałów jednocześnie. To tylko część tematyki, jaka będzie poruszana na pierwszym, polskim dniu e-sprzedawców. Prezentacje organizowane podczas „Ecommerce Day” będą atrakcyjne i pożyteczne pod względem wizualnym. Specjaliści pokażą, jak korzystać z dostępnych narzędzi promocyjnych.
Każdy e-sprzedawca chcący wziąć udział w swoim święcie musi opłacić bilet wstępu na Stadion Narodowy w wysokości 199 zł za cały dzień.

0.00 avg. rating (0% score) – 0 votes

Skomentuj »