Atrakcyjne gadżety reklamowe sposobem na promocję firmy

Marketing Internetowy 23 czerwca 2014 0
Atrakcyjne gadżety reklamowe sposobem na promocję firmy


Szukasz efektywnego pomysłu na wypromowanie swojego przedsiębiorstwa? Poza reklamą internetową, bilbordami, gazetkami reklamowymi czy ogłoszeniami radiowymi warto zainwestować w sposób, który przybliży Twoją firmę klientowi, wywoła w nim emocje, pozytywnie go zaskoczy. Idealnym rozwiązaniem są gadżety reklamowe. Nieważne w jakiej branży pracujesz, z pewnością znajdziesz coś odpowiedniego, by kreować pozytywny wizerunek firmy.

Krok pierwszy: badanie rynku

By trafić w gusta odbiorcy, Twojego potencjalnego klienta musisz wiedzieć kto najczęściej kupuje Twoje produkty/zamawia usługi, które proponujesz. Może pomóc Ci w tym ankieta wśród klientów lub własne obserwacje, zarówno Twoje jak i pracowników. Przykładowo, jeśli prowadzisz salon kosmetyczny Twoimi klientami częściej będą kobiety, warto powiązań gadżety reklamowe z tym, czym zajmuje się Twoja firma. W tym wypadku proponujemy akcesoria kosmetyczne lub kosmetyki. Jeśli kupują u Ciebie głównie dzieci, młodzież szkolna warto zainwestować w produkty przydatne w szkole (zestawy piśmiennicze, pendrive’y) lub takie, które będą budować pozytywny, ciepły wizerunek Twojej firmy – maskotki, pluszaki z breloczkiem. Warto także zorientować się co potencjalnym klientom proponuje konkurencja – nie powtarzaj się z tym samym pomysłem, przez to nikt Cię nie zapamięta, a co gorsza możesz być mylony z inną firmą. Jeśli jako formę promocji wybierzesz gadżety reklamowe postaraj się, by przynajmniej w obrębie Twojej branży były niespotykane.

Krok drugi: dostosowanie produktu

Gadżety reklamowe są niesamowicie różnorodnymi produktami. Wiążą się z wieloma branżami, ich zakres i możliwości są właściwie nieograniczone. Gadżety reklamowe umożliwią Ci dotarcie zarówno do masowego jak i pojedynczego odbiorcy. Przedmioty, które wybierzesz powinny być przede wszystkim użyteczne. W zależności od klienta postaw na produkty codziennego użytku, proste w swej formie lub zainwestuj w wyrafinowane, eleganckie i unikatowe zestawy. Skomponowanie gadżetów (wybranie produktu, jego formy, modelu, koloru), dopasowanie do preferencji klientów jest zadaniem prostszym niż się pozornie wydaje. Jeśli chodzi o formę przekazania są dwie drogi: gadżety reklamowe dajemy jako prezenty (bez okazji; każdemu klientowi bądź stałemu; nagrody w ramach konkursów) lub tworzymy z nich produkty, które można kupić, na przykład po promocyjnej cenie.

9.89 avg. rating (96% score) – 9 votes

Skomentuj »